fbpx

Over BWNL

Missie:

Het is de missie van BWNL om vrouwelijke ondernemers een platform te bieden, met als doel verbinding te creëren en een bron van inspiratie te zijn.

Visie:

Businesswomen Nederland is in mei 2018 opgestart om vrouwelijke ondernemers met elkaar te verbinden. Door middel van een interview, een gastblog of een story takeover kunnen ondernemers van het platform van BWNL gebruik maken. Waarmee BWNL zich onderscheidt is het feit dat alle vrouwelijke ondernemers zich kunnen opgeven, ongeacht hun aantal volgers of hoe lang ze al ondernemer zijn.

De enorme groei die het platform heeft mogen doormaken getuigt van een behoefte naar communitygevoel. De stijging in het aantal Instagram-gebruikers onder consumenten zorgt ervoor dat steeds meer ondernemers ook hun weg naar het medium weten te vinden. Dit biedt enorme kansen voor BWNL! Hoe groter de community wordt, hoe groter het podium voor vrouwelijke ondernemers zal zijn.

Het platform zal altijd de essentie van BWNL blijven, daarom kan er gezegd worden dat BWNL er voor & door vrouwelijke ondernemers is. Door BWNL zal er in de toekomst informatie worden aangeboden over diverse onderwerpen binnen het ondernemen, waardoor vrouwelijke ondernemers hun kennis over die onderwerpen kunnen vergroten en groei met hun onderneming kunnen doormaken.